środa, 12 września 2012

Piosenka "Moje miasto Szczecin" zespołu Tea Time Boogie w języku migowym!

      
      Miło nam poinformować, iż Szczeciński Zespół Tea Time Boogie został laureatem Konkursu Piosenki o Szczecinie "Flow". Piosenka "Moje miasto Szczecin" została przyjęta z dużym entuzjazmem! Członkowie Zespołu Tea Time Boogie to duet szczecińskich muzyków - Krzysztofa Niewirowskiego i Krzysztofa Baranowskiego, którzy wiosną ubiegłego roku zagrali charytatywnie na koncercie poświęconym Dagmarze - podopiecznej ZJW Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym.
Dziś to my wolontariusze i podopieczni Jednostki, wraz z Zespołem Tee Time Boogie, chcemy wypromować piosenkę zespołu  - w języku migowym! 


    Zapraszamy Wszystkich, którzy tworzą obraz Szczecina, kształtują jego, indywidualność, charakter, wpływają na losy miasta i tworzą jego historię. Chcemy dumnie chwalić się Szczecinem i pokazać jego Serce. Bazą będzie piękna piosenka „Moje Miasto Szczecin” i naturalna choreografia w języku migowym.




Zapraszamy wszystkie osoby chętne do współpracy!!! 

Zamigaj razem z nami refren piosenki Tea Time Boogie "Moje miasto Szczecin" !




wykonanie w języku migowym: wolontariuszka ZJW TPG Katarzyna Dąbek
Zamigaj razem z nami całą piosenkę Tea Time Boogie "Moje miasto Szczecin" !




wykonanie w języku migowym: wolontariuszka ZJW TPG Katarzyna Dąbek

CHODŹ ZE MNĄ NA SPACER,
POKAŻE CI MIASTO, KTÓRE DOBRZE ZNAM.
POŁUDNIE DALEKIEJ PÓŁNOCY,
TU WYMYŚLIŁEM MÓJ WŁASNY ŚWIAT.

WYMYŚLIŁEM GO DLA CIEBIE,
MOJĄ MIŁOŚĆ, MÓJ SEN.
MAŁY SZCZECIN, WIELKIE MIASTO,
W NIM KOLEJNY DZIEŃ.

MOJE SERCE BIJE W RYTMIE TEGO MIASTA,
MOJE KROKI WYZNACZA GWIEZDNYCH ULIC BIEG.
MOJE MIASTO NA PLANIE ORIONA WYRASTA,
MOJA GŁOWA PŁATKAMI MAGNOLII ZASYPANA WE ŚNIE.

WIEM, LUDZIE ŻYJĄ GDZIE INDZIEJ,
INNE ULICE, INNY KRAJ.
JA ZAWSZE TU POWRACAM,
TO MÓJ SZCZECIN, MOJEJ MŁODOŚCI ŚWIAT.

MOJE SERCE BIJE W RYTMIE TEGO MIASTA,
MOJE KROKI WYZNACZA GWIEZDNYCH ULIC BIEG.
MOJE MIASTO NA PLANIE ORIONA WYRASTA,
MOJA GŁOWA PŁATKAMI MAGNOLII ZASYPANA WE ŚNIE. 

Obejrzyj i posłuchaj z nami utwór "Moje miasto Szczecin" w wykonaniu
zespołu Tea Time Boogie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz, jak zaczynaliśmy akcję :